Google Ads
Reklama w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej Google Display Network
Google daje możliwość skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów - pomogę Ci w tym
Najpopularniejszy typ kampanii w sieci Google to Google Ads – reklama w wyszukiwarce. Dlaczego jest tak skuteczna? Klienci sami nas szukają – my tylko musimy w odpowiendnim momencie pokazać im reklamę.
Oprócz kampanii tekstowej w wyszukiwarce w projektach, które prowadzę wykorzystuję kampanie produktowe (także w wyszukiwarce), kampanie graficzne w sieci Google Display Network i kampanie YouTube Ads. Bardzo ważne w kontekście działań w Google są kampanie remarketingowe.
Kampanie tekstowe Google Ads
Kampanie tekstowe to najpopularniejsza forma reklamy w wyszukiwarce. Dzięki odpowiedniemu dobraniu tekstów reklam do słów kluczowych kampanie mogą być skuteczne
- użytkownicy sami Cię szykują, trzeba im ułatwić przejście na Twoją stronę,
- bardzo ważne jest połączenie słów kluczowych i tekstów reklamowych,
- rozliczenie CPC - płacimy tylko za kliknięcie w reklamę
Kampanie produktowe Google Ads
Kampania bliźniacza do kampanii tekstowej z tą różnicą, że w reklamach wykorzystuje zdjęcia produktów.
- kampania, która przedstawia produkty od strony wizualnej,
- cena, grafika, opis produktu - to elementy, którymi można się wyróżnić na tle konkurencji,
- łączenie kampanii tekstowej i produktowej daje bardzo dobre efekty całościowe,
Kampanie graficzne w sieci GDN
Celem tych kampanii jest graficzne przedstawienie użytkownikowi usług lub produktów. Kampania która buduje świadomość lub przypomina o marce.
- lepsze grafiki -> lepsze wyniki kampanii display,
- docieranie do nowych użytkowników (zainteresowania) oraz do grup remarketingowych,
- odpowiednie cele i strategie ustalania stawek,
Kampanie video YouTube Ads
Kampanie YouTube Ads pozwalają pojawić się z przekazem reklamowym innym niż standardowa reklama (graficzna lub tekstowa).
- konieczna publikacja materiałów video na YouTube,
- dwa typy rozliczeń: CPV (koszt za obejrzenie) oraz CPM (koszt za 1000 wyświetleń),
- ważny element ścieżki zakupowej użytkownika