Poznaj mnie lepiej

Kim jestem?

Jestem praktykiem, który na co dzień zajmuje się prowadzeniem kampanii internetowych, których celem jest realizacja celów marketingowych moich klientów. 

Posiadam certyfikaty potwierdzające moje umiejętności z zakresu reklamy w Google, na Facebooku i na LinkedIn.

Ukończyłem studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie ze specjalnością Marketing. Studia licencjackie kończyłem na tej samej uczelni na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne ze specjalnością Metody Analizy Decyzji.

Zależy mi na wynikach moich klientów. Jeśli po analizie Twojego biznesu stwierdzę, że nie jestem w stanie Ci pomóc albo nie widzę potencjału w kampaniach - powiem Ci o tym.





Dlaczego opłaca Ci się ze mną współpracować?


Powód nr 1

Mam doświadczenie

Codzienne korzystanie z paneli reklamowych i poprawianie ustawień kampanii nie jest mi obce.


Powód nr 2

Mam szerokie portfolio klientów

Współpracuję zarówno z dużymi markami jak i jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi.


Powód nr 3

Umiem przekazywać wiedzę

Potrzebujesz szkolenia lub sprawdzenia konta reklamowego – wytłumaczę to tak, żeby było jasne.


Powód nr 4

Zależy mi

Zabrzmi „prosto”, ale będzie mi zależało. Stawiam na długie współprace i chcę, aby  klienci byli zadowoleni.

Na jakich płaszczyznach mogę Ci pomóc?

Prowadzenie kampanii reklamowych

Zajmuję się tym zawodowo i mam do tego profesjonalne podejśce. Przed startem kampanii przygotowuję mediaplan, tak aby klient mógł zobaczyć estymowane wyniki.

Konsultacje i audyty kont reklamowych

Prowadzisz same kampanie? A może prowadzi Ci inny specjalista i nie jesteś zadowolony z efektów? Umów się ze mną na konsultacje lub zamów audyt konta reklamowego.

Szkolenia

Chcesz sam prowadzić kampanie? A może szukasz kogoś, kto pozwoli Twojemy zespołowi zrozumieć specyfikę reklam. Prowadzę też personalizowane szkolenia dla małych i dużych firm.