Analityka internetowa

Tylko prawidłowo wdrożona analityka internetowa pozwala na efektywne prowadzenie kampanii internetowych oraz na prawidłowej ocenie ich skuteczności.

Analityka internetowa to dane, a dane pozwalają zrozumieć skuteczność działań reklamowych.

Prawidłowo wdrożona analityka internetowa pozwala oceniać jakość działań marketingowych. Dodatkowo na jej podstawie można zrozumieć kim są użytkownicy zainteresowani Twoją stroną lub ofertą.

Analityka internetowa to skomplikowany proces. W swojej pracy najczęściej wykorzystuję: Google Analytics 3, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Pixel Facebook.






Google Analytics 3

W celu mierzenia aktywności użytkowników na Twojej stronie wygodnie jest korzystać z narzędzia Google Analytics.






Google Analytics 4

Google Analytics 3 ma być  wyłączony z dniem 1 lipca 2023. Dlatego konieczna jest implementacja nowszej wersji.






Google Tag Manager

Dzięki Google Tag Manager bez ingerencji programisty mogę wprowadzać zmiany na Twojej stronie.






Pixel Facebooka

Wdrożenie Pixela FB jest niezbędne do skutecznego prowadzenia kampanii reklamowej.

Digital Marketing News & Blog

Sit nunc quis viverra commodo risus integer imperdiet massa blandit odio eu nunc, sed gravida nisl, sit eu auctor id ut pretium ultrices in.

Elit mattis platea rhoncus

Id nullam massa morbi tellus ullamcorper dui mauris sed placerat at lacus lorem fringilla

Nisl eleifend vulputate ultricies

Id nullam massa morbi tellus ullamcorper dui mauris sed placerat at lacus lorem fringilla

Porttitor quam dolor

Id nullam massa morbi tellus ullamcorper dui mauris sed placerat at lacus lorem fringilla