Facebook Ads
Reklama na Facebooku i Instagramie
Poprowadzę kampanie na Facebooku i Instagramie promujące Twój biznes
Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie powinny być dostosowane do celów biznesowych. Identyfikuję te cele, a później kampanie są ustawione w taki sposób, aby generowały założone cele.
Typy kampani, które prowadzę dla moich klientów to kampanie sprzedażowe, leadowe, pozyskujące kontakty, budujące pierwsze zainteresowanie, budujące świadomość, tworzące aktywność.
Kampanie z celem sprzedaż na Facebooku
Kampanie sprzedażowe zwiększające sprzedaż w sklepie. Celem są wprost sprzedaże, przy założeniu celi: docelowego kosztu, maksymalizacja liczby zakupów lub docelowy ROAS.
- konieczna prawidłowa implementacja analityki internetowej,
- docieranie do odpowiendich grup docelowych (ważne niestandardowe grupy),
- optymalizacja kampanii i testy A/B
Kampanie leadowe na Facebooku
Kampanie leadowe, których celem jest pozyskiwanie konktaktów do potencjlanych klientów. Celem są wypełnione formularze: na stronie www lub na FB/IG.
- konieczna prawidłowa implementacja analityki internetowej,
- docieranie do odpowiendich grup docelowych (ważne niestandardowe grupy),
- optymalizacja kampanii i testy A/B
Kampanie z celem świadomość na Facebooku
Celem tych kampanii jest budowanie świadomości marki na Facebooku. Jednocześnie budowane jest pierwsze zainteresowanie wśród potencjalnych klientów
- konieczna prawidłowa implementacja analityki internetowej,
- docieranie do odpowiendich grup docelowych (ważne niestandardowe grupy),
- optymalizacja kampanii i testy A/B
Kampanie budujące aktywność na Facebooku
Aktywność w postaci wiadomości, komentarzy, reakcji i innych interakcji – to też element budujący pozytywny wizerunek firmy.
- konieczna prawidłowa implementacja analityki internetowej,
- docieranie do odpowiendich grup docelowych (ważne niestandardowe grupy),
- optymalizacja kampanii i testy A/B