Poznaj mnie lepiej
Kim jestem?
Jestem praktykiem, który na co dzień zajmuje się prowadzeniem kampanii internetowych, których celem jest realizacja celów marketingowych moich klientów.
Posiadam certyfikaty potwierdzające moje umiejętności z zakresu reklamy w Google, na Facebooku i na LinkedIn.
Ukończyłem studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie ze specjalnością Marketing. Studia licencjackie kończyłem na tej samej uczelni na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne ze specjalnością Metody Analizy Decyzji.
Zależy mi na wynikach moich klientów. Jeśli po analizie Twojego biznesu stwierdzę, że nie jestem w stanie Ci pomóc albo nie widzę potencjału w kampaniach - powiem Ci o tym.
Dlaczego opłaca Ci się ze mną współpracować?
Powód nr 1
Mam doświadczenie
Codzienne korzystanie z paneli reklamowych i poprawianie ustawień kampanii nie jest mi obce.
Powód nr 2
Mam szerokie portfolio klientów
Współpracuję zarówno z dużymi markami jak i jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi.
Powód nr 3
Umiem przekazywać wiedzę
Potrzebujesz szkolenia lub sprawdzenia konta reklamowego – wytłumaczę to tak, żeby było jasne.
Powód nr 4
Zależy mi
Zabrzmi „prosto”, ale będzie mi zależało. Stawiam na długie współprace i chcę, aby klienci byli zadowoleni.
Na jakich płaszczyznach mogę Ci pomóc?
Prowadzenie kampanii reklamowych
Zajmuję się tym zawodowo i mam do tego profesjonalne podejśce. Przed startem kampanii przygotowuję mediaplan, tak aby klient mógł zobaczyć estymowane wyniki.
Konsultacje i audyty kont reklamowych
Prowadzisz same kampanie? A może prowadzi Ci inny specjalista i nie jesteś zadowolony z efektów? Umów się ze mną na konsultacje lub zamów audyt konta reklamowego.
Szkolenia
Chcesz sam prowadzić kampanie? A może szukasz kogoś, kto pozwoli Twojemy zespołowi zrozumieć specyfikę reklam. Prowadzę też personalizowane szkolenia dla małych i dużych firm.